torsdag 6 december 2012

Spegel spegel på väggen där.....

Hej!

Jag är inte riktigt nöjd med vårt nya badrum...
Jo, alltså, jag är nöjd med själva rummet
men inte med möblerna i det!
 
Vi har ingen plats för alla saker, ingen förvaring....
Till en början måste vi ha en kommod i alla fall.
Bordet är ju häftigt och annorlunda men
inte så funktionellt direkt.
 
Jag har i alla fall köpt den spegel som jag vill ha där inne.
Passade på nu när jag hittade den för 25% rabatt! :)
 
Spegel House Doctor
 
 
Så nu måste jag bara hitta en kommod
att ställa handfatet på!
 
 
 

 


6 kommentarer :

Anonym sa...

Ser riktigt fint ut hela badrummet. En kommod kommer att göra susen.
Spegeln är så snygg!!!
Kram
AC

Vita huset 28 sa...

Hahah ja jag tänkte väl när jag började läsa, inte nöjd! Men jag förstår då att de är för du inte har nån förvaring. Du hittar nog nå fint ska du se :)

Kram Camilla

Frederica sa...

Åh det är ju Såå fint!
Men förstår, förvaring behövs i ett sånt rum..
Spännande att se vad du hittar på för nytt? ;)

Kramar

Tinas bo sa...

Spegeln passar ju som pricken över i:et!!
Ditt badrum är supersnyggt och du hittar säkert en kommod snart!!

Ha en fin fredagkväll
Kram Tina

Sommerhuset i bakken sa...

Jeg synes badet og innredningen ser helt fantastisk flott ut, jeg ;-) Sååå sjarmerende! Men...skjønner jo at du må ha skap/kommodeplass. Håper du finner noe du liker. Vakkert speil og nydelige detaljer.

Ha en riktig fin helg! Kos deg masse!

Gabriella sa...

Så fint det ser ut! Förstår dig angående förvaringen, är ju a och o som bekant. Hoppas det löser sig till det bästa!=)