söndag 23 december 2012

Granen står så grön och grann i stugan.....

 
Nu är granen inne och klädd.
Vi hittade en liten söt gran som passade
perfekt i vårt allrum. :)
Jag vill inte ha för stor gran och inte
heller mycket pynt.
 






 
Granen har jag placerat i en
gammal zinkbalja.
Pyntet i består av små halmstjärnor och
halmbockar jag köpte på julrean i våras.
Några små änglavingar och ett
par av mina hemmagjorda små pappersstjärnor
får också pryda granen.
 
Enkelt men fint.
 
 
Nu är min syster m. familj här och vi myser tillsammans.
Härligt att ha dom hemma över jul!
 
 
 
 


6 kommentarer :

Tinas bo sa...

Vilken fin gran!!

Ha nu en härlig jul!

varmaste kramen
Tina

Frederica sa...

Söt liten gran!!

Önskar dig en riktigt GOD JUL :)
Julkramar!

Dortesjs sa...

oj så fint

Liza sa...

Vilken söt gran o precis lagom med pynt tycker jag!
Önskar er en riktigt GOD JUL!!

Kramar Liza

Home Bohemia sa...

Önskar dig en härlig jul:)
Jag är så avis på dina stjärnor i granen. Trots beskrivning och även filmsnutt...så fick jag inte till det i år. Jag fattar inte slutklämmen:((
Kram Maria

Gabriella sa...

Vilken härlig gran! Fint det ser ut=)