tisdag 11 december 2012

Fattigmanssilver & skänk


Hej hej!


Det är många som visar sitt fina fattigmanssilver just nu,
både ljusstakar, kottar och annat! :)
 
Jag har faktiskt lite i köket!
De måste ju inte bara hänga i granen. :)
 
 


 
 
Det stora ekollonet är en dyr rackare från Walther & Co
men jag gillar de billigare alternativen bäst. :)
 
 
 
 
 
 
Förresten, ville Ni se möbeln jag köpte förra veckan?!
Det var en skänk. :)
Den hamnade under tvn i allrummet.
Det stod ju en skänk där innan men denna är mycket finare
och mer praktisk då den har 2 stora hyllplan innanför dörrarna.
Perfekt för all elektronik! :)
 
 
Före:
(Jag har börjat måla uppe på.... :)


 


 
 Och efter lite vit färg så! :)
 
 
 
 


8 kommentarer :

Sommerhuset i bakken sa...

Nydelige bilder av fattigmannssølv på kjøkkenet ditt. Kjempekoselig og dekorativ tallerekenhylle du har også. Den likte jeg veldig godt ;-)

Og du....så flott den skjenken ble etter at du malte den. Utrolig hva litt hvitmaling kan gjøre. Det ble jo et helt nytt møbel. Veldig, veldig fin!

Her er det 18 minusgrader, så jeg har satt meg godt under pleddet med en varm sjokolade og fyr på peisen ;-)

Ha en super kveld!

Tinis vita hem sa...

Så fin skänken blev som vit!
Ha en god fortsättning på veckan!
kram Tini

Vita huset 28 sa...

Hej ja visst är de fint med allt fattigmanssilver!!

Men shit de är exakt likadant ekollon jag köpte från netto. Betalde endast 19 kr för de :)
Snygg skänk!!
Kram camilla

Home Bohemia sa...

Oj vad snabb du är med att måla...önskar jag var likadan...har för många målarprojekt som ännu inte blivit av:( Vad fin skänken blev...perfekt att gömma alla fulgrejer i den:)) Kram Maria

Anonym sa...

Vad tjusigt skåpet blev. Toppen att få undan sladdar och elektronik, som inte alls är något man vill se.
Ha en bra dag
Kram
AC

Anonym sa...

Vad tjusigt skåpet blev. Toppen att få undan sladdar och elektronik, som inte alls är något man vill se.
Ha en bra dag
Kram
AC

Tina sa...

Såg just dina renar, jag köpte mina på Spar i Köpenhamn. Så det var nog bra att du hittade ett par på närmre håll, hihi!

kramen

Therese sa...

Kikar in lite! Fin blogg du har!

Skåpet blev verkligen jättefint vitmålat!

Kram Therese