lördag 15 december 2012

Granar på kudden!

 


Rentvättad klädsel på soffan igen! :)

 
 
Hej hej!
 
Jag har en stor bloggfavorit, Fröken Fräken.
Ni känner säkert till henne, en pysseltokig tjej! :)
Hon gjorde ett inlägg för ett tag sedan där
hon gjort en helt underbar kudde.
Här kan Ni se den.
 
Jag blev så förtjust i den och var bara
tvungen att fixa till en likadan!

Tack, Fröken Fräken för alla inspiration
och alla härliga skratt du ger mig
med dina härliga texter!



Idag har vi spenderat hela dagen barnfria i Göteborg.
Först The Hobbit på Bergakungen och sen Jul på Liseberg.
Myyysigt! :)
Det är 5 år sedan maken och jag träffades
och vi har nyss firat 4-årig bröllopsdag.

 
 

 


7 kommentarer :

Lantligt i Smultronbacken sa...

Jättefin kudde och här är en till som blir inspirerad av henne

Kram Teres

"Hemmet är min vrå" sa...

Jättefin kudde, kul när man kan inspirera människor och när man blir inspirerad av andra. Ha en fin helg. Kram Mimmi

Anonym sa...

Att hitta tips bland bloggarna är aldrig fel. Finns mycket som inspirerar. Snygg!!!
Vilken mysigt dag.
Kram
AC

Vita huset 28 sa...

Hej jättefin kudde o grattis till er också

Kram Camilla

Tinas bo sa...

GRATTIS i efterskott på bröllopsdagen!!! :0)

Härlig kudde!!

ha nu en mysig 3:e advent
Kraaam Tina

Fröken Fräken sa...

Åh vilken hyllning! Jag tackar, bugar och bockar! Och visst är det roligt att trycka granar? Jag får försöka behärska mig, annars har jag grannar på allt!!

Fröken Fräken sa...

Granar naturligtvis...
Skulle jag ha grannar överallt hemma skulle jag nog bli tokig! ;-D