onsdag 12 oktober 2011

Utlottning och 1 år!!!

Häromdagen, närmare bestämt den 8 oktober fyllde min blogg 1 år!
Det var då, för ett år sedan, som jag gjorde mitt första riktiga inlägg.

Det måste vi ju fira! :)
Så jag tänkte lotta ut en sked som jag stansat in text på.
Skedarna är av nysilver.
Vinnaren får välja 1 av de 3 skedarna som är på bilden.
För att delta i utlottningen gör du såhär:



För 1 lott - lämna en kommentar till detta inlägg.
För 2 lotter - lämna en kommentar till detta inlägg och länka med bilden från din blogg.
Berätta i din kommentar hur många lotter du tar.

Tävlingen pågår till söndagen den 30 oktober.

Lycka till!

37 kommentarer :

Sabelhagens Olivlund sa...

Vad roligt med utlottning, jag vill gärna vinna en av dina fina skedar! 2 lotter, tack:)). Grattis på ett års dagen!
Kram Maria

Tinas bo sa...

Grattis till 1-åringen!!
Självklart vill jag vara med i utlottningen!!
Länkar, så det blir 2 lotter!!
Ursnygga skedar!!

Kramis Tina

Sommerhuset i bakken sa...

Gratulerer så mye med ettårs dagen ;-) Jeg blir gjerne med - og tar ett lodd ;-)

Ha en super kveld!

Tinis vita hem sa...

Grattis till 1-åringen! Jag började också blogga i oktober i fjol och firar som bäst med utlottning :)
Jag har länkat och hoppas på att bli ägare av en superfin sked med 2 lotter :))
kram Tini

Annefia sa...

Vilka fina skedar! Jag länkar från min sidebar och vill jättegärna ha två lotter.

E-B sa...

Grattis på ettårsdagen och läckra skedar!
Har länkat...

Anonym sa...

Grattis i efterskott!:) Jag tävlar gärna!
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

skifferhuset sa...

Grattis till 1 årsdagen! Är gärna med å tävlar, så fina skedar! Tar 1 lott! Kram Iréne

Betong ute och inne sa...

hej åh gillar så dina skedar...jag kommenterar och länkar från min sida :)
2 lotter tack, hoppas på vinst!

Kram Malin

Tillsammans Hemma sa...

Vilka jättefina skedar och jag önskar att jag vinner den översta med texten "I Love Coffe" - för det gör jag verkligen!
Ber om två lotter eftersom jag länkat med bild från min blogg.

Salut för din ettårsdag######!
Å STORT Grattis från Loo.

Kickan Style sa...

Grattis till 1-åringen... tycks va många som inledde sitt bloggande förra hösten!!:)

Jag är gärna med och tar 2 lotter!

Kram Kristina

Anonym sa...

GRATTIS till 1-årsdagen. Vilka fina skedar!!!! Självklart vill jag vara med och tävla. Jag tar en lott och vinner jag önskar jag carpe diem skeden.

Kram Ingela

imoolsson@hotmail.com

Vita huset 28 sa...

Grattis på 1 års dagen! Klart jag vill vara med och tävla. Jag gillar verkligen din blogg och dina ideér. Skedarna är ju såå fina.
Om jag har turen att vinna så vill jag gärna ha matskeden med bon apetit på. Länkat o klart så 2 lotter tack.

Ha en skön kväll
Kram Camilla

Therese sa...

Hmmm krånglar blogspot igen? Jag skickade en kommentar redan i onsdags om att jag skulle knipa en lott, och tittade nu in bara för att meddela att jag gärna vill ha en till då jag i detta inlägg tipsar/länkar tävlingen http://lurans.blogg.se/2011/october/i-hemmets-lugna-vra.html
Är suuuuuuper förtjust i I LOVE COFFEE skeden, köpte min första mon amie mugg i går å där skulle den passa perfekt *ler*
KRAM Therese - Sockenvägens Söta

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

vilka superhäftiga skedar , orginellt. vill gärna vara med på en lott♥ kram

Liza sa...

Grattis till ett år!!
Jag vill GÄRNA vara med o tar en lott!

Trevlig kväll!

Kramar Liza

Carina sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning, tar 1 lott.
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

freddesvitahem sa...

2 lotter, kära du.
KRAMIS
Fredde

emma sa...

Gud så roligt! Måste ta detta från början. Jag har länge suktat skedar med "text" och dem går att köpa från en sida från USA men tyävärr så kan dem inte frakta till sverige. Så har hållt på att böka för att försöka få tag på någon som ska på semester där och kan köpa dem. Och så sitter jag hemma och slumpar bloggar idag och hamnar här och ser att du GÖR sånna själv! Helt otorligt! Kommer definitivt att börja följa dig! Och är gäääärna med och tävlar om dessa! Kram

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Så fina skedar! Klart jag vill vara med och fira;) Jag tar 2 lotter, tack!

Kram Susanne

Susanne sa...

Men så fina klart jag vill vara med att vinna..jag tar 2 lotter tack...

Marielisa sa...

Grattis till 1 år! Vilken fin blog du har. :)
1 lott till mig, tack.

Hälsningar från Norr Finland,
Mari

ANNIKA sa...

Jag deltar med 1 lott och hoppas på en fin födelsedagspresent till mig själv.24/10
GRATTIS!själv till 1 år.
gustafsson.57@hotmail.com

Rapport till Vänfors sa...

Grattis till 1-åringen.
En jättefin blogg med massor av mysiga och fiffiga tips, kommer jag definitivt att följa.
Vill dessutom gärna vara med i din fina utlottning, tar 2 lotter och hoppas på tur. Gör du skedarna själv och i såna fall, går de att köpa?

Kram Annika

Spacegirl sa...

Grattis :-)
Jag är gärna med i din fina utlottning. Jag tar TVÅ lotter och här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/october/30-oktober-vinn-fin-sked.html

Spacegirl_@spray.se

Lena/isklockan sa...

Grattis så mycket. Vill gärna vara med och fira. Jag har länkat = 2 lotter.

Kram

Lili sa...

Jag är gärna med.
och tar en lott.
Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

Unknown sa...

Hej!
Grattis till 1-åringen!! :) Självklart vill jag vara med och tävla! Två lotter, tack!

Ha en fortsatt härlig lördagskväll!
Kram Maria

Elins Lantliga Drömmar sa...

Grattis till 1-åringen!!!
Har nyss börjat blogga själv.

Självklart vill jag vara med i utlottningen! Superfina skedar.
Länkar, så 2 lotter tack!

Kram Elin

En helt vanlig Isabell sa...

Jag är gärna med och tävlar om en av de jättefina skedarna :)

isabellli@live.se

Livingroom sa...

Oj då vad söta skedar du stansat. Deltar i din utlottning och GRATTAR dej och din blogg på 1-årsdagen. Länkar med bilden och hoppas på tur. Vill så gärna vinna;)
Tar alltså 2 lotter..

Pilla sa...

Vilka helt ljuvliga skedar!! Länkar med bild och hoppas på tur!!!
//Pilla

Anna - mamma till två prinsessor sa...

Grattis till 1-åringen!
Åh, det har var nog den finaste tävlingen jag sett på länge! Det är klart att jag vill vara med då.
Länkar på bloggen och kniper 2 lotter:
http://blogg.amelia.se/leoanna/2011/10/26/annu-en-tavling-3/

Anonym sa...

En sked carpediem-fil varje morgon vore ljuvligt..
Hoppas därför på turen:)
Annelie i Linköping

Så Vitt Jag Vet sa...

Hej ! Tänkte missa din utlottning...
Det blir väl två lotter kommentar och följare...
Kraam
Sanne

Catarina sa...

Grattis på 1-års dagen, jag är gärna med o tävlar med en lott :)

Ewa`s Galleri sa...

Grattis
Vill gärna vara med och vinna en fin sked
Rolig ide att stansa på skedarna
tar en lott
Ha en bra dag