måndag 3 december 2012

Snö & Måndag

Gokväll.
 
Så kom den då äntligen hit, snön! :)
Inte mycket men det är en bra början. :)
Barnen på jobbet var överlyckliga när vi gick ut idag.
Ja, lillan också, såklart! :)
Flera av dom sa: Nu är det julafton, fröken! :)
Hihihi....
 
Min syster önskar sig en vit jul nu när hon kommer hem
så jag hoppas det kommer mer snö och att den ligger kvar. :)
 
 
Just nu småpyntar jag lite här och där
Små stilleben som är fina att se på.
 
 
Måndagar innebär att jag kommer hem sent så nu slappar jag i soffan
och ska snart krypa under täcket.
Gäsp!
 
 
Min favoritloppis har haft stängt i två veckor
för renovering men öppnar imorgon igen.
Jag tänkte ta en sväng förbi där när jag slutar jobbet
så håll tummarna att jag hittar något! :)
 
 
 Ha en fin vecka alla söta!
 


4 kommentarer :

♥ Erican Vaaleita Unelmia ♥ sa...

Vackert stilleben :)
Ha en skön kväll.
Kram Erica

Hannah Lindgren sa...

Vad fint du har det!! :)

Tinas bo sa...

Här har snön försvunnit igen..
Idag har vi +4 grader...

Vad fint stilleben!!

Du hittar säkert nåt urfint igen.. :))

Kram Tina

Frederica sa...

Fin bild!

Trist det varit stängt,men då kanske det finns massa nytt du gillar? ;)

KRAMAR