söndag 30 december 2012

Sista söndagen 2012!

 
Så var det då årets sista söndag och bara
2 dagar kvar av det här året.
Oj, vad 2012 har gått fort! :)
Nu siktar vi in oss på 2013 och hoppas
på att även det blir ett bra år. :)
 
Hittade äntligen mina flugsvampar
i fattigmanssilver. :)
Sååå fina!
Ett litet tag kommer de få stå framme,
för här åker inte julsakerna bort riktigt än.
 
 
 
 
Nyår firar vi här hemma med syster och hennes familj.
Pappa, mamma och hennes man kommer också
och vi ska laga trerätters.
Sen blir det nog en del raketer vid tolvslaget! :)
 
 
Jag önskar Er alla
ETT GOTT NYTT ÅR!
 
 
 
 


7 kommentarer :

Vita huset 28 sa...

Hej där va kul att du äntligen hittade dina svampar, sååå fina.

Ja visst har året gått fort.
Önskar dig en bra sista söndag o ett gott nytt

KRam Camilla

"Hemmet är min vrå" sa...

Vad söta och fina svampar. Vill också önska dig ett fint och härligt 2013. Vi får hoppas det blir ett roligt och innehållsrikt år. Många kramar Mimmi

Anonym sa...

Åh dom svamparna är så fina. Dom kan du gott ha framme ett tag till.
önskar dig ett riktigt gott nytt år.
Kram
AC

Tinas bo sa...

Vilka superfina svampar!!
Såna vill jag oxå ha!! hihi

Önskar dig och din familj ett GOTT NYTT ÅR!!

Ha det så jättemysigt!!
Kraaaaaaam Tina

MINA TVÅ HEM sa...

Gott Nytt År även till dej!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Frederica sa...

Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!! :D

Hoppas ni får en festlig nyårskväll ;)

Kramar

Tillsammans Hemma sa...

Gott Nytt År till dig och din familj!

Ser fram emot din blogg under 2013!

kram från Loo.