tisdag 4 december 2012

Jul i vårt hus!

Hallå!
 
I år har jag bara satt upp julgardiner i köket.
Jag har sytt en enkel hissgardin av rödvitrutigt tyg.
I allrummet brukar jag också ha en julgardin men i år blev
det ju en ljusslinga runt fönstret istället.
 
 
 
Solen sken in i söndags när jag tog lite kort.
Då passade vi på att städa, när allt damm syntes! ;)
 
 
 
 
I uterummet hänger en stor vit pappstjärna
som lyser så fint på kvällen.
Den är faktiskt väldigt stor, även om det inte ser så ut.
 
Tyvärr är uterummet inte vinterbonat så det går
inte att vara där ute nu när det är så kallt.
Men sen vi satte in infravärmen så har säsongen i
uterummet blivit mycket längre! :)
 
 
Hittade en möbel på loppisen idag som ska
få komma hem och bli vit! :)
Jag ska ha den i vardagsrummet sen när
vi öppnar upp där. :)
Bilder kommer, såklart! :)
 

 
 


3 kommentarer :

Tinis vita hem sa...

Vackert ser det ut med stjärnan i uterummet :)
Ha en god fortsättning på veckan!
kram Tini

Gry sa...

Så koselig i kjøkkenet og lekkert i uterommet! Nyt førjulstiden og kosen videre :) Klem Gry

Tinas bo sa...

Ja visste väl att du skulle hitta nåt... hihi

Supermysiga bilder!!

Kram Tina