söndag 16 december 2012

Kökshanddukar.....

 
Gokväll
 
 
Har Ni har haft en härlig 3e advent?
Här har det tyvärr töat rejält hela dagen
så nästan all den fina snön har smält bort. :(
 
Hoppas det hinner komma ny snö innan julafton,
jag tycker faktiskt det är mysigast så. :)
 
Annars så har dagen varit lugn för vår del.
Lillan har nämligen varit magsjuk hela natten,
stackars liten, så vi är lite sega idag. :(
Imorgon blir hon hemma från förskolan, såklart.
 

 
 
 
Förra året sydde jag flera hjärtan av några gamla fina
men tyvärr trasiga kökshanddukar med monogram.
Jättefint att ha bara ha liggandes framme
eller t.ex. hänga upp i granen.
 
Här ligger dom i min fina rostiga krona
på en hylla i köket.
 
 
 
 
 


6 kommentarer :

Anonym sa...

Riktigt fina, vilken bra idé. I den rostiga kronan passar dom perfekt.
Hoppas din kväll är toppen. Jag har bänkat mig vid TVn och väntar på Ernst.
Kram
AC

Ett Vitare Hem sa...

Åh så fint du har!
Ha en finfin vecka som kommer!
Kram/Lena

MINA TVÅ HEM sa...

Det är bra att ta vara på allt gammalt och att man kan använda tex
kökshanddukar tll något så nätt.
Kram,Monica från MINA TVÅ HEM

Lantligt i Smultronbacken sa...

Nä, fya för denna magsjuka som går nu. Men då slipper hon den i jul iaf och hoppas ni andra också gör det.

Hoppas även att ni får mer snö, skulle gärna dela med mig lite.

Kram Teres

Home Bohemia sa...

Så söta hjärtan och krona:)) Fy vad trist med magsjuka...tur att det går över relativs snabbt.Krya på er!!Kram Maria

Tinas bo sa...

Härliga bilder!
Sååå vackert... :)

Ja du, igår var det nästan vår här...
Strålande sol och +10 grader....
Inte klokt ju...

Ha en fin julvecka
Kram Tina