onsdag 12 december 2012

121212 & Hyacint

Gokväll! :)
 
Precis som så många av Er andra skrivit är det
ju ett lite speciellt datum idag.
121212
 
Många har gift sig idag och visst är det en
lite rolig datum att föda barn på?!
:)
 
Själv har jag jobbat lång dag.
Stannade kvar extra på jobbet idag för vi
hade Drop in glöggmys på förskolan idag i samband med att
föräldrarna hämtade sina barn.
Mysigt men intensivt! :)
 
 
 
 
Andra omgången hyacinter blommar nu
och det luktar så gott!
För mig är det en riktig juldoft!
 
 
I söndags köpte jag en helt underbar möbel!
(Jaja, jag vet, en möbel till!! ;)
Hihihi.....
Ska försöka fota den imorgon när jag slutar tidigt.
Hoppas ljuset räcker till så den kommer till sin rätt!
Den är fantastisk! :)
 
 
 
 


3 kommentarer :

Blockethuset sa...

Fin bild..och fattigmanssilvret var det heller inget fel på..FINT!

Vita huset 28 sa...

Men hallå va du hittar möbler då!! :) Spännande o få se.

Ja 121212 är allt lite coolt o bli född på

Ha en skön lucia
Kram Camilla

Fröken Fräken sa...

Inte kan man väl ha för mycket trevliga möbler? Men jag har faktiskt gjort mig av med en del för jag är på jakt efter pinnstolar!
Jag "firade" också gårdagens datum med att vara på jobbet. Myyyyycket glammigt...