tisdag 14 december 2010

Usch vad det barrar!

Och så var det tredje advent som bara flög förbi!
Tiden bara rinner iväg och julafton närmar sig med stormsteg! Och dygnet har bara 24 timmar. Släkten skall fira jul hemma hos oss i år och det känns kul men det är så mycket jag vill hinna göra innan julafton som jag inte kommer hinna.... Men det är väl bara att gilla läget och försöka njuta istället. :)
Nu är i alla fall granen på plats, liten och barrar redan som bara den, usch, men så söt så...... Hittade den hemma hos en vän och hämtade hem den i söndags.

Skulle gjort det här inlägget igår men blogger krånglade när jag skulle föra över fotona så det fick bli till att vänta tills idag.
Satte små levande ljus i men det vågar jag nog inte ha på julafton när det springer runt massa barn och busar. :)

Hittade 2 st fina fattigmansljusstakar på Ica Maxi igår. Visst är dom fina?



Nu vaknade lillan som ligger ute i vagnen och sover så nu får jag sluta!

Tjingeling!

4 kommentarer :

Anna-Karin, Landet Krokus sa...

Hej! Roligt att få kika in i din fina blogg. :) Superfina Tildaänglar du gör.
Kul att du kikade in hos mig! :)
Önskar dig all lycka till i utlottningen och en fin kväll!
Hälsar,
Anna-Karin

heavenandearth sa...

Hej!

Det var välan en söt gran!
Blir perfekt!
Såna där ljusstakar måste jag kolla in om det finns på IcaMaxi här i stan oxå!! Vill Ha!!! ;-)

Kul att du tävlar hos mig!
Önskar dig lycka till!

Ha det gött!
Kram! Iréne

tindra lite mera sa...

Hej,vilka stämningsfulla bilder,underbart(då får man tåla lite barr,hihi)
Jag tänkte göra lite reklam för min blogg,
har inte varit aktiv i min blogg på ca 1 år så det är som att börja om igen.Tänkte att om jag har en utlottning så hittar ni till mig igen men icke så snälla vill du vara med på min utlottning
du har jättestor chans att vinna men skynda för tävlingen avslutas ikväll..Det du kan vinna är en avskavd bräda med härlig snirklig text eller ett trähjärta med underbar vintagebild,välkommen in och ta chansen!
En liten länkning skulle uppskattas:)
Kram Katarina

tindra lite mera sa...

Kul att du vill vara med,klart du kniper två lotter!