torsdag 30 december 2010

Tomtar på loftet????

Hmmmmmm....kanske lite sent att visa tomtar på bloggen nu såhär efter jul, men jag bara måste för jag köpte detta paret igår på halva priset. Sånt gillar jag. :)




Älskar Maileg - i alla former! Har en XL och en Medium kanin och nu 2 st små tomtar! Vill ha en XL tomtenissa men har inte hittat någon än - verkar vara slut överallt! Ska se om jag kan fynda lite julgransdekorationer från Maileg också.

Nu åker detta söta par upp på "loftet" och får stanna där tills nästa jul!

Kramizar från mig!

2 kommentarer :

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej och tack för titten!
Vad kul att du vill vara med i min utlottning:)
Vilken fin blogg du har! Jag kommer definitivt att titta in här fler gånger:)
Stor Kram och Gott Nytt År Annelie ♥

Liza sa...

Har oxå 2 kaniner o tomtarna skulle gärna få flytta hem till mig med!

Gott Nytt År!

Mvh Liza