torsdag 2 december 2010

Pepparkaksgumma...

Idag tog jag och lillan en sväng till köpcentrat för att handla något fint till lucia. Jag ville ha en pepparkaksklänning till henne. Det var inte det lättaste minsann! Det fanns ju inte att uppbåda någonstans! Men så är det när man har en bild i huvudet, det är en helt annan sak att hitta det sen. Det närmaste jag kom "min bild i huvudet" var denna klänninfrån Lindex. Så den blev det. Söt.

Bild från Lindex


Idag kom det fina kuddfodralet från Nyblom Kollén som jag vann häromdagen hos Lotta med bloggen Fyra årstider - Mitt liv på landet. Det är precis lika fint som på bild! Än så länge får kudden en plats på den gamla stolen i köket som är omklädd med lite juligare tyg. Med på bild är även lite vita julgransdekorationer jag köpte igår. Så söta så.




En hyacint har slagit ut - doftar ljuvligt! Den står på en silverbricka i vardagsrummet tillsammans med jusstakarna som har fått lite juligt band runt sig.




Lite fler olika bilder.....




Hej svejs!

Inga kommentarer :