måndag 6 december 2010

Pysselkväll för småbarnsmammor.

Ikväll var det pysselkväll för småbarnsmammor som går hemma. 14 st, tror jag vi var. Vi träffades utan barn. Blir på något konstigt sätt lite krystat när dom små godingar inte är med, dom livar alltid upp så. Men det släppte snart.
Det gjordes julkort, tovades tomtar och klipptes och klistrades för fulla muggar. Hjärtan med röda och vita pärlor tillverkades. För mig som håller på med scrapbooking så var utbudet i julkortsväg inte så stort men roligt hade jag! Ja, det hade vi allihopa!
Mina kreationer ser ut som något en 3-åring gjort men men..........(inget illa menat om 3-åringars kreationer!)

Mat och fika fick vi och jag som ätit middag innan höll på att spricka så mätt blev jag. Ja, jag vet, man måste
inte äta, men då skulle jag varit den ende som inte gjort det och det hade känts lite fånigt! Och så har jag svårt att motstå god fika!







Fråga mig inte vad den här sista kreationen ska föreställa! Ni får använda er fantasi......

Idag har en rolig sak bestämts här hemma som jag ska berätta mer om en annan dag! Hihihi....

Kram och gonatt!

Inga kommentarer :