söndag 12 december 2010

Julgransdax!

Idag skiner solen in så fint i köket (Men tyvärr ser man ju allt! Minsta lilla dammkorn, huuuu!!)
Hyacinterna blommar för fullt, hoppas dom håller sig till julafton, annars får jag ut och akutköpa några till dukningen på julafton.
Idag ska vi till en vän som har skog och kika efter en fin liten gran, jag har kollat lite när jag varit hemma hos henne så jag tror att jag hittat en som kommer passa....... Det blir en liten i år, ingen sån där stor som når till taket, vill nog ha 2-3 st små istället på flera olika ställen i huset. Hoppas det blir fint.

Nu, ut i solen!

Kram på er och ha en fin söndag!


3 kommentarer :

Madame Vit sa...

Ser jättefint ut =) Vill också pyssla och dona =((((
Måste fråga, vilken stad bor du i?
Kram Fia

Penseldraget sa...

Vackra bilder härligt julstämning =) önskar dig en trevlig lucia
kram pia

Madame Vit sa...

Hej hopp!!
Självklart håller vi två kontakten under mitt uppehåll =) Min bästa vän är just nu datorn =(( Är spyfärdig på det här nu!!!
Det är svårt det där med rätta granen, vi ska bara en liten stackare i år = mindre barr =)))
Hur har du det idag?
Kram Fia