söndag 26 december 2010

Snygg i svart!?

Njae......det vet jag väl inte men det är ju en smickrande färg, döljer mycket! Och väljer man sedan en modell som är lite löst sittande så är det ännu bättre. "Den lilla svarta" har de senaste åren blivit både större och bylsigare men jag vill fortfarande känna mig fin. Så därför håller jag utkik efter ett plagg som har "det lilla extra".

Men när jag väl hittade den (en byxdress) så var den ju SLUT! Åh, vad besviken jag blev! Jag kikade på Tradera för där lägger ju folk ut felköp så jag tänkte att jag kanske skulle ha tur......hmmmmm.... Jag vet inte om man kan kalla det tur för det fanns massor av denna dress som någon/några köpt upp och sålde svin dyrt där och sånt gillar jag inte. Priset innan var helt okej, 299 kr, men eftersom dom var slutsålda gick dom för 5-600 kr på Tradera och det var jag INTE villig att betala......

Så häromdagen kikade jag efter denna dress på dess hemsida igen och döm om min förvåning och lycka! Dom hade fått påfyllning! Så jag gjorde min beställning och nu hoppas jag den hinner hem till mig innan nyår!

Ni kanske inte tycker att den är så speciell men jag föll för den direkt! Här är en bild på den!

Bild lånad från HM shop

Gó kväll!

1 kommentar :

Madame Vit sa...

Du jag förstår varför du föll för den. Kanonsnygg!!! Får vi se den på sen =)?
Ja Tradera är bra att ha. Håller ju på att bygga ihop en kaffeservis och en matservis därifrån. Tar liiiiiite tid =( Minns du min hetsjakt på LOVE kudden? Lade ut den där idag =( gillar den verkligen men den har åkt in i skåpet tyvärr..
Kram Fia