måndag 27 december 2010

Sommar, sommar och sol.......!

Jag vet! Det är 1 meter snö ute och 20 minus! Men jag längtar såååå efter sommar och sol. Eller ja, först till våren och värmen, sen sommaren.
Börja använda all mina sköna Converse igen och min jeansjacka. Slippa overaller och lager på lager med kläder.
Ja, jag längtar verkligen till allt som hör vår och sommar till......
När jag längtar som mest brukar jag titta på alla naturbilder jag tog i somras med min underbara systemkamera. Här får ni lite exempel.......














Hoppas ni tyckte mina bilder var fina. Själv älskar jag att titta på dom nu när det är så kallt.

Hejdå!

2 kommentarer :

Madame Vit sa...

Samma här.. brukar annars tycka om vintern och julen. Detta år spyr jag på den!! Vill ha vååår nuuuu!!! Köpte vita tulpaner idag, alltför att glömma det vita utanför =)
Kram Fia

Liza sa...

Underbara bilder!
Planterade en likadan klematis i somras..

Ha det bra!

Mvh Liza