lördag 16 mars 2013

Vardagsrummet från bägge håll...

 
Godmorgon på Er!
 
Idag visar jag Er bilder från hela vardagsrummet.
Här ser man hur solen lyser in liiiiite från sidan tidigt på
morgonen och sen försvinner den för gott.
 
(Ja, jag vet, inga golvlister än.... ;)
Men det kommer....)
 
 


 

Det jag vill fråga Er är vad Ni tycker om ett bord med stolar här inne?
Jag skulle vilja ha en, typ liten matsalsmöbel med iläggskivor
som vi kan använda när vi är många.
Kommer det se för trång ut då?
Just nu är det ju väldigt luftigt och fint! :)
(Fast lite tomt?!)
 
Jag ska även få min pappas fina kristallkrona att
hänga över bordet i så fall, vilket jag tror
kommer bli rätt så maffigt! :)
 
 
De senaste dagarna har vi haft runt 15 minus varje morgon
men sen soligt på dagen med flera plusgrader.
Men usch vad kallt på morgonen!!!
Brrr.....
 

 
 


5 kommentarer :

Anonym sa...

Jag tycker att det skulle bli snyggt med en matsalsgrupp, men då måste du nog plocka bort något av det övriga. Bild på resultatet vore kul att se!

Agnetha sa...

Det ser lite tomt ut på den sidan av rummet. Skulle nog vara snyggt med ett bord tror jag! Vill gärna se resultatet : )

Ha en mysig lördag!
Kram Agnetha

Anonym sa...

Kanske ett slagbord, det tar inte så mycket plats när det är ihopfällt.
Jag gillar när det är luftigt . För mycket saker blir lite rörigt.
Det blir nog fint när du fixat.
Kram
AC

Tinas bo sa...

Ja det skulle nog bli snyggt med ett litet bord och stolar där. Ser lite tomt ut... :)
Men du har det sååå fint, vännen!!
Och hade du inte skrivit nåt, så hade iallafall inte jag sett att det fattas golvlister...

Ha en mysig helg
Kraaam Tina

Frederica sa...

Såå fint du har det!
Ett bord skulle göra sig fint där. Speciellt med en takkrona över ;)
Tror inte det blir för trångt. Och med iläggsskivor som du säger så behöver det ju inte vara så stort hela tiden.
Gästerna skulle gilla att sitta där inne ;)

Kramar!