torsdag 7 mars 2013

Bokstavskudde!

Hej på Er!
 
Eftersom jag (som vanligt) kommer på alldeles för sent
att jag gillar (läs älskar) bokstavskuddar så
har jag tyvärr missat ett stort antal som
inte går att få tag på längre.... :(
 
HM hade tydligen några superfina....men men......
Så går det när man kommer på saker försent.
 
Hittade dock denna helt underbara kudde i
nätbutiken Holmbytorp!
Hur fin som helst!
Superfin service och gratis frakt! :)
Kan det bli bättre?!
 
 
 
 
Den hamnade i soffan i vardagsrummet och den
rosa kudden och kudden med pastellfjärilar
åkte ut i soffan i barnens tvrum!
 
Gillar nog de jordnära naturfärgerna
bättre i vardagsrummet! :)
 
Idag har jag slutat jobbet tidigt, solen skiner
och det är 30 grader varm i uterummet! :)
Inte dumt alls..... :)
 
 
Hur har Ni det?
 
 
 
 


5 kommentarer :

Vita huset 28 sa...

Hej ja jag gillar också ord o bokstäver på kuddar. Ja o så djur då :)

Jättefin kudde de där.
Pust har precis lyckats byta överdraget på soffan för första gången. Shit va jag slet o sprayade med vatten!
Ja men då har jag en soffa kvar o jag tappade just lusten. Nå tips?

Kram Camilla

Piffa och Puffa sa...

Den kudden har jag också sneglat på ett tag. Har ännu inte kommit mig för att klicka hem den. Är sugen på några kuddar i lite mer färg men kan inte bestämma mig för vilken färg. Ilandproblem men ibland är det svårt:)
Kram

Anonym sa...

SNYGG!!!
30 grader, det var inte illa.
Vårsolen värmer....
Kram
AC

Frederica sa...

Den är jättefin!
Jag såg att den fanns med ett "F" och det skulle ju passa mej ;) haha, lite ego får man vara ibland.

Pss.. imorgon kommer jag visa upp hur mina kuddar blev :)

Många kramar

Frederica sa...

Jag tror du blir glad om du kikar in på min blogg idag ;)
KRAM