söndag 24 mars 2013

Projekt skänk!

 
Hej hej.
 
 
Jag har fyndat en skänk för 100 kr på min favoritloppis.
Den är inte direkt gammal, har absolut ingen
snygg färg och behöver fixas till en del.
(Läs slipas och målas vit!!!:)

 
 
 
Men det gör inget för med det priset så är den helt okej.
Helst vill jag ha en riktigt gammal skänk, typ
den fina jag har i vardagsrummet.
 
Men dom är ju inte så lätta att
få tag på direkt och är oftast inte så billiga.

Den ska få plats under barnens TV i allrummet.
Mycket plats att dölja all elektronik i!

 
Så nu vet ni vad jag pysslar med på kvällarna! :)


 
Tack för alla grattis till mitt nya jobb!
Ni e så goa!
Söndagskramar från mig till Er!
 
 
 
 

9 kommentarer :

Vita huset 28 sa...

Hej vilken härlig skänk o till vilket bra pris. Kommer ju bli toppensnygg i vitt.

Lik den jag har med de där snirkliga fram på fast min är mycket högre.

Kram cAmilla

Karolina Malmqvist sa...

Jo, köpte affischen för ett tag sedan men har inte fått tummen ur att sätta upp den. Förrän idag! Blev jättenöjd!

Ska ha inredningsparty med Zelected by Houze 19 april.. Tror du skulle gilla deras grejer, så du är välkommen! Tänkte bjuda på lite vin å så, kanske kan ta en utgång också? Om du är sugen. Kramar

Frederica sa...

Vilket FYND!
Perfekt som tv bänk ju :)
Glöm inte att visa upp hur den blev sen!
Kommer du använda något speciellt "medel" eftersom den är lackad nu? Vi har hört att det ska finnas något som hjälper lite extra så det inte ska blöda igenom. Vi ska ju måla ett skåp. Men dom i färgbutiken vet väl ;)

Ha en bra start på veckan imorgon!
KRAMAR

"Hemmet är min vrå" sa...

Jätte fin skänk till superpris, blir spännande att få se den färdig, väntar med spänning. Ha en fin måndag. Kram Mimmi

Sommerhuset i bakken sa...

For en herlig skjenk - og for en fantastisk pris ;-) Det liker vi ;-)

Den kommer til å bli kjempefin hvit ;-)

Ha en herlig uke og en riktig god påske! Kos deg masse!

Anneli sa...

Ska bli spännande att se hur den blir med vit färg.
Kan nog bli riktigt snygg............
Vilken fyndpris dessutom!

Men du har ett tag att göra nu med skänken.

ha det gott,
kram Anneli

Åse sa...

Vilket fynd , med lite färg kommer den säkerligen bli super snygg .

Frederica sa...

Kikar in för att önska dig en mysig kväll! :)

KRAM

vitapusselbitar by me sa...

Det var ju ett super FYND!
Det e jätte fin.
kommer bli ännu finare när den förvandlats:)
Mysig blogg har du med,
hit kommer jag fler ggr,
ha en fin kväll kram Elle