lördag 2 mars 2013

Utmaning

 
Hej hej.
 
Jag har fått en utmaning av Karolina! :)
Jag ska svara på 5 st frågor.

Så då kör vi:
 
1) Vilket är ditt huvudsyfte med din bloggning.
- Att förhoppningsvis ge inspiration till de som hittar till mig men bloggen är även en bra dokumentation av både hemmet och delar av livet! :)
 
2) Vad är det bästa med ditt jobb?
- Det bästa med mitt jobb (jag är lärare inom förskolan) är att jag får träffa och ta hand om så många underbara barn och hjälpa dem utvecklas till små kunniga individer.
 
3) Om du bara skulle få lyssna på en enda artist/grupp resten av ditt liv, vem/vilka skulle det vara?
- Lisa Miskovsky!
 
4) Om du skulle byta namn, vilket namn skulle det vara då?
- Svår fråga men kanske mitt andranamn: Katja.
 
5) Lägg upp en egentagen bild du tycker mycket om och berätta om den.
 
 
 
Det här är en favoritbild hos mig för att den representerar
det bästa i mitt liv: mina barn!
(Tonåringarna vill inte vara med på bild, såklart!)
Det här är en av tre bilder som blev väldigt lyckade när jag
försökte agera "proffsfotograf" här hemma! ;)
Jag beställde tre st stora canvastavlor.
Lillan i en sockerbolagslåda! :)
Ni har nog sett dem på bilderna från Lillans rum.
 
Nu skickar jag utmaningen vidare till alla som har färre än 200 st följare! :)
Ni är fria att ta emot den och svara i så fall på samma frågor som jag! :)
 
 
Ha en fin kväll!
 
 
 
 


3 kommentarer :

Rose Garden Malevik sa...

HEj Åse
cool bilder :)
å missa nu inte...

SATURDAY SHOW OFF

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Tove `blogg verden sa...

Så nydelig bilde :) Skjønner godt det er et favoritt ja!
Ha en fin kveld
klem Tove

Tove `blogg verden sa...

Så nydelig bilde :) Skjønner godt det er et favoritt ja!
Ha en fin kveld
klem Tove