söndag 10 mars 2013

Pyssel & Pyssel

 
Hej på Er!


 
Igår när maken låg utslagen och lillan fortfarande var lite
matt så passade jag på att pyssla två st kuddar till.
 
Jag blev riktigt nöjd faktiskt! :)
 
 
(Inspiration och idéer till kuddarna har jag
hittat lite överallt på nätet).
 
 
Jag fixade även till ett litet pyssel till mig och lillan.
Jag smälte massor av Nabbi pärlor i ugnen och sen,
när de svalnat, pärlade vi härliga armband!
 
 
 
 
Ser nästan ut som godisarmband! :)
Här hittade jag den idén!
 
 
Nu blir det mys i soffan under en filt för lillan har
bestämt att vi ska se en Pippi film!
 
 
Ha en fortsatt skön söndag!
 



 
 


5 kommentarer :

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fina kuddar .Duktig du är.Ha en skön söndag.Kramar Rita ♥

Tantbruns sa...

Underbart hem du har,hamnade genast på blogglistan =)

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Riktigt fina kuddar! Enkla budskap i en skapelse!
Och dom där pärlorna är utmärkt pyssel! Kram!

Blonder og perler sa...

Kjempefine puter du har sydd!
Legger meg til som følger hos deg.

Ønsker deg ei super uke.
Klem.

Tinas bo sa...

Kuddarna är ju bara sååå läckra!!!
Ha du broderat eller har du textat det?? :)

Kul ide' med Nabi pärlorna!!

Kraaaam Tina