fredag 8 mars 2013

DIY - när man verkligen vill ha nåt!

 
Gomorron!
 
Idag är det VAB i huset eftersom lillan kräktes 3 ggr igår.
Stackars liten.... :(
Men idag verkar hon pigg och natten var lugn så
vi håller tummarna att det inte blir nåt mer!
 
Så eftersom jag fick lite "tid över" så
pysslade jag lite här på morgonen.
 
Ni vet ju att jag letar vita kuddfodral med
svarta tryck på, helst bokstäver, eller hur?!
Men när man inte hittar det man vill ha, eller priset
är alldeles för högt, då kan man göra själv!
 
 
 
 
 
Så nu på morgonen sydde jag mig ett kuddfodral
och textade Curiosity på!
Det blev riktigt bra så jag ska nog texta
några till under dagen... :)
 
Vad tycker Ni?
 
 
 
 
 


6 kommentarer :

Frederica sa...

WOW, super läcker!!!
Eftersom det står DIY så tar jag förgivet att jag får härma lite ;)
Är det textil penna du använt då?

Hihi, ja det var ganska lika inlägg!

Krya på lillan!
Och hoppas du klarar dig :)

Kram

Vita huset 28 sa...

Usch o blä för magsjuka.

Törs inte säga de högt men de har aldrig Nova haft....schhhh

Ja du de va ett bra diy tips o snyggt. Fast så ska man va stadig på handen o texta snyggt också :)

Kram Camilla

hemma hos lilla mej sa...

Inte skoj med magsjuka,Hoppas att lillan blir kry snart och att du klarar dej .Ha en mysig fredag.Kramar Rita ♥

Fröken S sa...

Vad snygg kudde! Trist med VAB men trevligt om det finns tid till lite egna projekt!

Anonym sa...

Vilken snygg kudde! Duktig du är! :)

Kram Jenny

Tinis vita hem sa...

Kudden blev jättesnygg och nu har du en unik kudde :)
Ha en fin helg!
kram Tini