fredag 26 november 2010

Väntar.............

Usch vad kallt det var i huset imorse! Brrrr...... 9 minus ute och 17 plus inne! Startade en brasa direkt. Det är så mysigt att höra det spraka i spisen! Och så värmer det sååå gott!

Jag väntar (väntar och längtar, väntar och längtar) på ett helt underbart armband från Creative Lounge som jag beställt. Skulle få det den här veckan.

(När du köper ett Humanity armband går 20%  av inköpspriset till Röda korset och ytterligare 5% till Al Gore's Environmental Organisation. Dessutom är det fri frakt på alla smycken och klockor i Creative Lounge Webbshop).

Jag valde det vita. Så snyggt! Vill gärna ha det svarta också men det får bli senare. Det är tillräckligt med utgifter nu innan jul.


Visste dom snygga?!

Kram

4 kommentarer :

Madame Vit sa...

Hello =)
Ja jag har bestämt mig för att får jag det inte idag tänker jag avbeställa det.
4 veckor har jag väntat i morgon =((( Känns jättetrist =(
Jo det är sådana lampor ni har i köket. Sprayade med svart blank färg från JULA =)
Kram Fia

Sjabbig men chic sa...

Har också eldat i kaminen hela dagen och humanity armbanden är jättefina!

Kramis Lisa

Madame Vit sa...

Fick inte heller mitt idag =( Mailar dem imorgon.. Man blir lite putt, grr.
Kramen hjälpte =)
Kram Fia

♥ Fyra årstider sa...

Stort Grattis till dig! Du har vunnit i min tävling. maila mig namn så kommer det på posten.
Kram Lotta