söndag 21 november 2010

Juliga kuddar!

Hittade 2 st fina kuddar häromdagen som var sådär lagom juliga för mig.
Jag vill inte ha för mycket rött (dock är mina jul hissgardiner ganska röda = rödvit rutiga) utan mer sparsmakat är min stil.
Jag tycker att zink, vitt och rött är jättefint ihop på jul och det är sådär lagom diskret. Inga "hysteriska" julmönster för mig, tack!



Jag har en liten hylla ovanför soffan med smått och gott på. Där byter jag ofta ut och gör om.....
Att ändra om känns ju nästan som att man köpt nytt.
Svårt att fota den bara.....det är så mörkt ute. Ni får stå ut med denna dåliga bild.


Ha nu en fortsatt toppen söndag!

Kram kram på Er!!!

2 kommentarer :

Madame Vit sa...

Halloj!!

Ursnygga kuddar!! Precis lagom som du sa =)
Har också svårt för hypade julfärger. Här blir julen vit (förstås), lite zink och liiiiite silver =) Helt blank med andra ord hihi =)
Jo armbandet är svart som jag beställde. Har dock inte kommit ännu och nu är det typ 3 -4 veckor sedan jag beställde det.
Kram Fia

Penseldraget sa...

Jätte snygga kuddar, och din hylla är jätte fint pyntad....=) önskar dig en skön adventsvecka
kramar pia