måndag 8 november 2010

Före och efter plus lite annat

Hej på Er!

Här kommer kort på köket före och efter målning av kaklet som jag lovade. Hade bara en väldigt gammal före bild så det är inte likt sig med möbler, färg på väggar eller någonting....





Igår gjorde jag även lite julgranskulor till granen. Hade lite gamla fula kulor liggande som jag tänkte att jag skulle "snygga till". Blev lite annorlunda....




Sen fick jag äntligen gjort färdigt min stora underbara Tilda ängel! Har gjort en som är större än normalt och ville ha speciellt änglahår till den. Så nu äntligen är hon klar och sitter i soffan med oss!





Och sist men inte minst så tog jag även en bild på min fina lilla "sockerlåda". Älskar den! Vill gärna ha en stor också men vet inte var jag ska ha den i så fall......



Inga kommentarer :