måndag 22 november 2010

Tilda änglar.

Just nu är det mer fullt upp än vanligt. Jag tillverkar Tilda änglar i långa banor! Snart kräks jag om någon kommer och ber mig göra en ängel till dom! ;) Nej då, så illa är det inte!
Men det blir liksom inte lika kul när man"massproducerar" änglarna. Liksom lite roligare att göra någon då och då. Men visst, det är klart, många vill ge bort änglar till jul och då får jag mer att göra. Så det är självklart jätteroligt att bli tillfrågad!
Lägger in en bild på några av de Tilda änglar jag sytt det senaste!

Ha en bra kväll.

Kram

3 kommentarer :

Sjabbig men chic sa...

Men de är helt fantastiskt söta!

Kramis Lisa

Roses & Angels sa...

HEJ och välkommen till tävlingen. SÅ kul med nya besökare =). Har lagt mig som följare på din fina blogg. Här ska jag vara en stund och kika på allt fint. Ha en bra kväll KRAM

alexandra.majken@gmail.com sa...

Hejsan!

Har du några Tilda till salu just nu? I så fall finns bilder och vad kostar dem?

Tack,
Alexandra