onsdag 24 november 2010

Överraskningen!

I lördags meddelade maken mig att han hade en överraskning till mig och givetvis höll jag på att bli tokig av nyfikenhet. Jag fick snällt sitta vid frukostbordet och vänta medans han gick ut i garaget och hämtade....................


En tallrikshylla!!!!!

Han är världens underbaraste!
Han vet hur gärna jag ville ha en, hur jag sprungit på loppisar och letat förgäves. Jag har kikat på Blocket men tyckt att dom var alldeles för dyra! Så han bestämde sig för att göra en till mig istället. Han visste att det fanns en mall i en av mina inredningsböcker som jag har och den använde han sig av. Jag blev såååå lycklig. Så de senaste dagarna har jag målat och slipat och idag hängde jag upp den! Jag tyckte att den passade så bra ovanför skänken i vardagsrummet.
(I köket finns det inga lediga väggar så det fick bli i vårt vardagsrum.)

Så nu hänger den där och jag kan inte sluta titta på den!





 Loppisfyndad tallrik.

 Denna tallrik hittade jag i en container när jag var 7 år!


Älskar dessa tallrikar!

Ha en fin dag!

3 kommentarer :

Tillsammans Hemma sa...

Hej.
Vilken jättefin pressent! Duktig man du har och jag kan verkligen förstå att det är svårt att släppa blicken från den fina hyllan...! Jag gillar verkligen den här typen av hyllor i lite större modell och att få en från sin man - handgjord och med kärlek!!! Fint!

Har också försökt leta efter fina tallrikshyllor, men precis som du så hittar jag bara sådana som kostar de en hel förmögenhet.
Får skriva upp det på min önskelista till tomten.
Hej från Loo.

Madame Vit sa...

Naww vilken pärla till man du har. Vad gulligt att han byggt en, det är kärlek det =)
När skulle ditt armband komma?
Kram Fia

Penseldraget sa...

hej
oj vilken pärla till man du har =) de var verkligen gulligt...den är jätte snygg
ha en skön helg
kram pia