fredag 4 mars 2011

Köksbordet del 4!!!

Idag har jag och lillan varit med dom stora syskonen i skolan. Det är så mysigt och jag försöker göra det så ofta det går nu när jag är hemma och är mammaledig. Det är väldigt uppskattat, vill jag lova, både av lärare, de övriga eleverna (mest för att det är en gullig liten bebis med) och av mina stora barn såklart! :)

Så till nåt annat:

The End!!!

Japp, nu är det klart! Tänker inte göra en sak till med det! Vad? Jo, köksbordet!!!
Fast jag är faktiskt ganska nöjd så det är därför jag avslutar här.
Jag har betsat bordet nu, 2 ggr. (Efter att jag läst om det tipset hos gulliga Mia med bloggen My shabby chic house).
Kanske la jag på lite för tjockt lager för det blev lite randigt men det är väl en smaksak...
Jag har använt mig av Zar oljebaserad träbets, färgen White Oak.
Gillade betsen så mycket så jag kommer betsa fler möbler med den.

(Fler bilder på hur köksbordet har sett ut kan du se här).




Hoppas ni får en toppenmysig fredag!
Kramiz.

Inga kommentarer :