lördag 12 mars 2011

Guld eller Silver???



Jag är definitivt en silvermänniska. Jag har egentligen aldrig gillat guld. Alltså, tex smycken....jag tycker inte att jag passar i guldsmycken men jag fullkomligen älskar silversmycken! Tycker det är så vackert!
Det är samma med min inredning. Jag är inte mycket för guldfärgade prylar. Jag tror inte det finns någonting i mitt hem som är guldigt.
När vi gifte oss, jag och maken, skaffade vi ringar av vitguld bara för att jag inte gillar gult guld!

Mina fattigmansljusstakar älskar jag! Den silvriga färgen är så fin......
Tycker det är fint att ställa många tillsammans och dom glänser så fint när solen lyser in i rummet eller man tänder lite levande ljus.

Ha en fin lördag!

Kramiz

1 kommentar :

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack snälla du:)
Ja de är sååå mysigt att ha något att pyssla med Nu blir jag ju jättenyfiken på vad du hittat på..;)ser fram emot det

Ha en fin dag
Kram Susanne