fredag 25 mars 2011

Badrum.....

Sandras badrum

Här bakom gömmer sig vårt framtida badrum.

Här fortsätter sjukstugan. Lillan har fått tillbaka febern och jag har varit hos läkaren för nu har jag också blivit sämre. Förkylningen har satt sig i mina bihålor och jag var tvungen att gå och få antibiotika. Men nu hoppas jag att det ger sig....

Jag har berättat det förut men vi håller på att renovera vårt badrum.....väldigt sakta men det går framåt. I helgen kan jag nog ta kort invändigt och förklara hur det ska bli, hur vi tänkt oss det.

Jag fullkomligt älskar Sandras badrum och har det lite som, vad säger man, förebild när vi ska inreda vårt. Kika gärna in hos henne och se vilket underbart badrum hon har!
Tyvärr blir det inget underbart gammal badkar med lejontassar för oss, för vi har redan ett helt nytt massagehörnbadkar ståendes. Eller ja, tyvärr och tyvärr, jag vill verkligen ha det stora hörnbadkaret då jag och min man älskar att ta ett bad ihop. Ett bubbelbad med levande ljus och lite skumpa..... :)
Och massagestrålarna gör underverk för en ibland värkande rygg. Inte fel alls!

Nu blir det potatisgratäng, ryggbiff, sallad och ett gott vin!

Kramiz

1 kommentar :

Vita huset 28 sa...

Hej ja hon har ett fint badrum. Vi har också badrum som framtida projekt. Vill oxå ha ett stort bubbelbadkar då, självklart vill man ju ligga där o mysa med mannen :)

Hoppas ni mår bättre snart.
Kram Camilla