fredag 11 mars 2011

Fredag igen.....







Veckorna bara rusar iväg men det är faktiskt lite skönt också för då närmar vi ju oss våren snabbt! :)
Vi haft mulet och snöslask de senaste två dagarna och riktigt blåsigt. Men nu kikar solen fram och vad den värmer gott! Härligt!

Det är ju nödvändigt att röja ibland. Börjar jag på ett ställe så brukar det sprida sig. Först var det pysselhörnan och nu har jag gett mig på köket.
Det var för plåttrigt för mig där, alldeles för mycket saker, så nu har jag "snyggat till" lite.
Känner mig ganska nöjd.
I min stora vita spillkum vill jag ha en växt på stam, kanske ett olivträd. Och så skulle jag vilja ha en trådkorg att ha lite av alla mina inredningstidningar i..... Ja, det är mycket man vill..... :)

Hoppa ni får en toppen fredag!

Kramiz

1 kommentar :

Liza sa...

Solen tittar fram här med! =)
Så fint, kannan på bordet o kopparna var ju bara så ljuvliga!

Ha en härlig fredag!

Kram Liza