tisdag 8 mars 2011

Kärlek till käglor......?


Idag kom mina underbara käglor som jag köpt av gulliga Sandra med bloggen Vintage house.
Jag föll som en "kägla" (hihi) när jag såg dom!
Har länge letat efter just sådana mörka, inte för färgglada, käglor och så äntligen fann jag dom. Jag brukar ha koll på vad Sandra lägger ut till försäljning för det är oftast vara mycket fint.
Jag har lite planer för dom käglorna, hur och var jag skulle vilja placera dom men än så länge får det bli på skänken i allrummet.

Jag kan rekommendera er att kika in till henne för hon har en helt underbar blogg. Ta gärna en extra titt på hennes badrum. Helt fantastiskt fint! Det badrummet låter jag mig inspireras av nu när vi ska renovera vårt badrum!

Kramiz

1 kommentar :

jessikan sa...

Jo för det mesta är det roligt med dina och mina barn... :).

Såå fräcka ( min dotter tycker jag är urtöntig som använder ordet fräck om saker ), käglor!! Blir spännande och se va du har tänkt med dom.

// J