måndag 28 mars 2011

Ny klädsel

Fåtöljen före
Fåtöljen efter



I helgen fick fåtöljen ny klädsel.
Den stod i lillans rum förut men fick flytta på sig när hennes gamla fina utdragssäng skulle ha plats. Den hamnade ute i vårt allrum och där gör den sig riktigt bra. Speciellt nu när den fått en ny fin vit (givetvis!) klädsel. Små förändringar kan göra stor skillnad. Hittade fåtöljen på loppis för 100 kr. Helt oanvänd. Tillsammans med den nya klädsel nu då så har den alltså kostat mig 495 kr. Helt okej, tycker jag! :) 

Och så måste jag få beklaga mig lite också....
Jag äter ju penicillin mot bihåleinflammationen men märker tyvärr ingen som helst skillnad. Det börjar att ta på krafterna nu. Har varit sjuk i 2 veckor och vill inget hellre än att bli frisk! NU! :(
Så jag är inte här lika ofta just nu - orken finns liksom inte, inte heller inspirationen..... Tyvärr.

Kramiz

6 kommentarer :

Liza sa...

Så fint det blev!
Så kul när man kan hitta möbler billigt! =)
Fy stackars dig... hoppas det blir bättre snart!

Kram Liza

Vita huset 28 sa...

Men usch o fy, vet hur de är när de aldrig går över. Jag hade lunginflammation i höstas o de började om sen med en förkylning i mellan. Till nyår kunde jag känna mig helt frisk igen!
Nä nu skickar jag lite styrka o inspiration ifrån mig till dig :)

Fin fåtöljen blev, o billig!
Kram Camilla

Villa Vinkelhaken sa...

Vilken skillnad det blev. Kanonsnyggt och till det priset! =)

Ha en bra dag!
Kram Jenny

jessikan sa...

Ursnygg!!!

Men vad tråkigt att du inte blir frisk! Har du provat lite naturmetoder för arr skunda på tillfrisknandet.

Annars prova att blanda en stor kanna med en bit riven ingefära och ett par pressade citroner och vatten. Värm eller drick kallt så mycke du kan. det kan du även andas in om du värmer lite på spisen. Det är toppen.

// Jess

Tillsammans Hemma sa...

Hejsan på dig.
Din sjuka stackare ♥ - inte roligt när allt man vill är att känna sig helt frisk.
jag har ett super-dupertips till onda bihålor. Köp koksalt på sk. nässparysburk på Apoteket Renesans finns i starkare med mer salt. Helt bra och ofarligt för kroppen, men du måste vara otroligt och ännu mera otroligt ihärdig med ditt näs-sprayande. Spraya ungefär hela tiden....snyt lite och spraya ännu mer och hela tiden så ska du se att näsat tömmer sig på sitt sjuka elände!!! Jag lovar att det fungerar och ge inte upp. Koksaltet befriar också kroppen från infektionen, alltså superbra!!!
Nu önskar jag dig lycka till och hoppas du blir frisk om några dagar.

Vad fin fåtöljen blev, passar jättebra i rummet.
Krya nu på dig och många kramar från Loo!

jessikan sa...

Tack :) Men du de e hemskt när hjärnan vill men inte kroppen!

Gör själv, prova det där receptet jag skrev, det rensar ut en massa skit och hjälper ditt stackars immunförsvar att orka kämpa :)