måndag 21 februari 2011

Vit!

Kommer ni ihåg för ett tag sedan, då jag skulle fråga på min favorit loppis om dom kunde måla några möbler vita för mig?
Det kunde dom! Och för en väldigt billig peng också!!(Me like.) Nu är första möbeln klar och hemma på plats. En gammal fin utdragssäng till lillan♥.
 


Givetvis kan hon inte sova i den än men med tiden så.... :)
Sängen var mörkbrun innan, jag hann tyvärr inte ta kort men ni får föreställa er, men nu är den VIT! Såklart! :)
Jättefin blev den verkligen - jag är sååååå nöjd!
Ska köpa en madrass till den, bädda den och fylla med lite mysiga kuddar.


(Noterade ni att jag skrev "den första möbeln"?
Jag hittade mer som dom ska få måla men jag vet inte när det bli klart så ni får ge er till tåls, bilder kommer så fort allt är klart! :)

Kramiz

2 kommentarer :

Liza sa...

Vilken fin säng!
Så skönt att få dom målade!
Spännande vad du hittat mer..!

Ha en bra måndag!

Kram Liza

Penseldraget sa...

Vilken söt liten säng den kommer hon sova i som en prinsessa ;) skönt o få de målat .
kram pia