måndag 28 februari 2011

Måndag och ännu ett horn...........

Ja, så var det måndag igen och maken har åkt iväg för att jobba borta hela veckan. Inte så kul men jag kan ju alltid passa på att ändra om precis som JAG vill här hemma!! Hihihi.....


Som jag skrev i ett tidigare inlägg hade jag ju hittat ett annat horn också, utöver det jag visade då. En farbror hade det i en låda och hade spillt orange(!!!) färg på det så jag fick det nästan helt gratis. (Men han hade nog lite svårt att skiljas från det :)
Eftersom det var orange färg på det så blev ju jag givetvis "tvungen" att måla det vitt! Oj, vilken katastrof.....not!! :) Hihi.....
Helst hade jag faktiskt haft kvar det i sin naturliga färg men det blev riktigt bra i vitt. Så nu hänger det uppe och pryder vår vägg i vårt allrum! Snyggt va? Lite häftigt sådär, tycker jag!
















Nu ska det bli långpromenad!



Kramiz

1 kommentar :

Liza sa...

Jaa passa på när han är borta! =)
Jag har som tur är en väldigt snäll man som låter mig ha precis som jag vill!

Mja jag är inte så förtjust i horn, det kan ha att göra med att min pappa envisats med att ha sina 75 horn uppe på väggarna så jag har väl tröttnat på sånt!
Men det blev snyggt vitt! ;)

Kram Liza