fredag 4 februari 2011

Framtida badrummet.......

Ja, i det framtida badrummet ser jag ju givetvis framför mig vilka möbler det ska vara, hur allt ska vara placerat och så. Sen kommer ju givetvis verkligheten ikapp en, då man måste ta hänsyn till rör och golvbrunnar och liknande..... :(
Men denna skänk hade jag tänkt skulle bli en kommod i vårt nya badrum. Jag ser det ju givetvis framför mig....sååååå snyggt!
Men nu är det så att skänken är för hög! Man kan ju givetvis inte ha handfatet i höjd med hakan så nu till mitt dilemma: Ska jag kapa benen på skänken? Det är ju så snygga svängda ben på den! Tyvärr är nämligen inte djupet på skänken tillräckligt för ett nedsänkbart handfat utan det får bli ett som ska stå ovanpå. Då måste skänken bli ca 15 cm lägre! Huuu! Det är ju lika med av med nästan hela benen!!!
Kanske får jag leta upp en annan möbel att ha som kommod och så får den stå kvar i hallen där den står nu....... :(

Vad tycker ni???

Skänken hittade jag på min favvoloppis
vitmålad och färdig "shabbad" för 150 kr!
Ha en fin fredag!

1 kommentar :

Unknown sa...

Trevligt att du vill vara med på min utlottning, önskar dej, Lycka till!

Vilket dilemma, med skänken, jaa, som det ser ut, får du skaffa dej något annat.

Besök gärna min andra blogg http://www.vindsromantik.blogspot.com/

Kram Maggan