fredag 27 juli 2012

Sol & Bord

Hej hej.

Vilket väder vi har va?!
Sol i heeela tre dagar! :)
Underbart! :)))

Jag njuter som bara den för det ska visst
bli regn imorgon igen.
:(

En tur till favoritloppisen resulterade i ett litet bord! :)
Det har suttit ett instrument i tidigare
men det är borttaget sen länge.

Tycker om färgen på bordet men det kommer bli
ännu finare som vitt! :)




Jag håller på att måla flera saker vita just nu.
(Bilder kommer).
Har tröttnat på allt det bruna.
Visst, vissa små detaljer i brunt har jag kvar.
Plus alla trälådor med text.
Dom skulle jag ALDRIG måla vita!


Till sist vill jag säga välkommen till mina nya följare!
Välkomna ♥

Kram på Er alla!


2 kommentarer :

Tinas bo sa...

Supersnyggt bord!!
Det kommer att bli ännu snyggare med vit färg... :)
Nej det vore ett helgerån att måla trälådorna!!!

Här har det regnat ordentligt ikväll, behövdes verkligen efter dagar med upp till +38 grader
Det har varit så äckligt kvavt, trodde regnet skulle bättra det, men icke.... suck

Ha en härlig helg
Kram Tina

Sommerhuset i bakken sa...

For et utrolig søtt bord! Det er fint brunt, men kommer sikkert til å bli enda finere i hvitt ;-) Det skal bli spennende å se det når du har malt det.

Ha en super lørdag og en flott helg!