tisdag 24 juli 2012

Gammal stege

Hej hopp goddag!

Förra sommaren köpte jag ju en gammal
sliten vitmålad stege på en loppis.
Jag hade letat sååå länge efter en
sådan och blev så glad när jag
äntligen hittade en. :)

Den har fått flytta runt en hel del,
badrum, gästrum och nu
har den hamnat utanför entrén! :)
Blev jättefint och så kom alla mina
pelargoner under tak också. :)

Allt regnande på dom har fått
dom att må ganska dåligt
så detta är perfekt!



Letade fram varenda gamla kruka jag
kunde hitta som också får stå framme.
Som dekoration.
Lite dynor i den gamla korgen och annat fix
så blev det riktigt mysigt vid entrén. :)

Idag ska jag och lillan åka till ett köpcenter som
ligger lite längre bort.
Bara strosa runt där och se om man hittar nåt roligt.

Vad hittar ni på idag då?

Kraaam


5 kommentarer :

A House With A View sa...

Det blev ju huuuuur fint som helst! Vilken charmig stege!!!!

Kraaaaaaaaaaam aka

Vita huset 28 sa...

Åhhhh så charmig stege, önskar ja hade en också.
Blev jättefint där.
Mina pellisar står på altan o frodas.

Börjar jobba om nån timme, har lagat ny maträtt idag som tagit ett tag.

Kram Camilla

Tinas bo sa...

Vad fint det blev!!
Ett riktigt blickfång.. :)
Så snyggt med gamla krukor...

Här har sommaren slagit till!
Vi har sol och +28 grader!! :))
Gäller att njuta nu så länge det varar.. hihi

Ha det gött
Kram Tina

Hanna sa...

så jätte fint på stegen.
Kram
Hanna

ELLINOR sa...

Stegen är verkligen ett fynd, jättefin!

Kram Ellinor