fredag 6 juli 2012

Frankrike!

Hej hej.

Lovade ju att visa er lite bilder från Frankrike resan. :)
Vi hade det väldigt mysig och det är
definitivt inte sista gången vi åker dit! :)

Men nästa gång ska resan vara lite mer planerad,
vara längre och då åker vi utan mina 2 tonårsbarn.
Kanske låter lite styggt men det är deras eget beslut. :)
Att bila i Europa var inget för dom som är vana vid enbart
charterresor med oavbrutet med sol och bad. :)))
Riktiga charterbarn är dom!
Men men, nu har dom provat på detta också. :)

I Paris bodde vi på campingen i Bologneskogen.
Väldigt praktiskt eftersom bussen gick från campingen rakt in till
centrum en gång i halvtimmen.
De dagarna vi var i Paris var det 25 grader varmt och mulet
på morgonen sen sprack det upp och blev ca 35 grader varmt - i skuggan!
Fast jag älskar ju värmen så jag njöt! :)))
Vi var bara där i 2 dagar sen åkte vi till kusten.
När vi åkte hem bilade vi hela kusten upp genom Frankrike, Belgien,
Holland - underbart fint! :)


Alla bilderna som jag visar är oredigerade och detta är
bara en liten, liten del av alla kort som jag tog! :)



























Här kom en liten del av alla kort jag tagit.
Fanns ju sååå mycket fint att fota! :)))

(Bilder på mina få Brocante fynd kommer senare..... :)

Ha en fin kväll!

Kramen till er alla!





1 kommentar :

Tinas bo sa...

Härliga bilder!! :)
Vilka vackra hus...

ja jag är nyfiken på vad du hittade.. :))

ha en fin helg
Kram Tina