måndag 23 juli 2012

Hallen före & efter & Klänningar

Gomorron gomorron!

Lovade ju att visa bilder från vårt senaste projekt! :)))

Hallen!!! :)

Jag har verkligen inte gillat det fula terracottafärgade
klinkers som legat där...
Och sen var ena sidan av hallen nytapetserad
när vi flyttade in men inte andra!
Blää....
Jag stod ut i 4 år men nu var det dags! :)

Det är ju ingen stor hall så det gick fort. :)
Först riva ut och sen nya gråa och vita klinkersplattor,
 på med ny tapet, panelskiva, lite lister
och så målning såklart! :)))


Bilder före:




Och så bilder efter:

Lillans små nya rosa foppisar vi köpte på Smögen! :)


Ljust och fint blev det! :)))


Nu har maken bestämt att han ska greja i sitt garage
ett tag framöver så nu blir det lugnt på
renoveringsfronten en tid! ;)
Sen får vi se vad som händer.....!
Hihihi...



Just det!
Måste bara visa dom 2 fina klänningarna
 i linnetyg som jag köpte på Smögen i lördags! :)


Gillade bägge färgerna (beige och vitt är ju så fint!)
 så jag kunde inte välja utan tog bägge! :)



Hoppas ni får en fin start på veckan godingar! :)

Kram kram från mig.

2 kommentarer :

Tinas bo sa...

Vilken skillnad de blev i hallen!!
Supersnyggt med det nya golvet, så ljust och fräscht!! :)

Och vilka snygga klänningar du köpt!!
I de kommer du att se toppen ut!!

Ha det gött
Kram Tina

Liza sa...

Blev ju supersnyggt det där!
Kan förstå att du stört dig på dom murriga plattorna...
Supersöta klänningar oxå!

Ha det fint!

Kram Liza