måndag 30 maj 2011

Växthuset igen!

Min pappa var här i helgen och byggde en liten altan utanför
mitt växthus. Innan hade jag bara grus och det kändes inte så ombonat.
Men nu är det så fint så! Tack goa pappa! :) 

Jag tänkte köpa Trådspiras Tankerutor och sätta i min armeringsmatta men en av rutorna som jag ville ha var slut så jag väntar tills jag kan beställa alla.
Dom är ju så vackra och kommer passa bra ihop med min vita clematis som klättrar uppför armeringsmattan.

Nej, rottingmöblerna har fortfarande inte blivit vita..... :(


Där skymtar man mig ja..... ;)



En gammal soffa som jag målade vit med vår hus(knut)färg!

Nu verkar det som om värmen ska komma tillbaka. Härligt för vi ska iväg med husvagnen hela långhelgen, onsdag till måndag!
Underbart!

Kram!

7 kommentarer :

freddesvitahem sa...

Fint det blev med trädäck utanför och dess bänkar och planteringar utanför växthuset.
Riktigt snyggt. Jag hade trivets så bra där.
Njut av ditt relaxrum.
Kram

Liza sa...

Så fint det blev!
Så kul med ett växthus o soffan blev ju så snygg!

Ha en fin dag!

Kram Liza

Vita huset 28 sa...

Säger bara Åhhhhhhhhhhh så fint :)

Kram CAmilla

Härligt hemma sa...

Åååå så vackert, vilken superduper pappa du har som fixar till sådant :)). Vad kul att du sett reportaget, det har inte jag än så jag är väldigt nyfiken...och tack gulliga du för din fina kommentar :)). Första gången jag kikar in här så nu ska jag kolla vidare!!
Kramar madeleine

ELLINOR sa...

Vilken härlig idé med tankerutorna & så fint det blev vid växthuset!

Kram Ellinor

skifferhuset sa...

Så fint du har det vid växthuset, ja tänk om det blev värme nu! Hos mig blåser man bort just nu ;)! Ha en fin helg! Kram Iréne

Hammarsbacken sa...

Åh, vad underbart fint. Jag önskar mig verkligen också ett växthus...
Kram Sonja.