torsdag 19 maj 2011

Torsdag


Hör ni, vart tog solen och sommarvärmen vägen?
Här har det varit kallt och regnigt större delen av tiden i snart två veckor nu!!! :(((
Inte kul alls för mig som är en sol och värmedyrkande person...
Usch säger jag bara....
Det sägs att efter regn kommer sol men här gäller efter regn kommer mer regn...
Hur har Ni det hos Er?


I somras hittade jag denna kanna med tillhörande fat
 på en loppis.
Det är en riktigt stor och tung kanna och likaså fatet.
Nu funderar jag på att ha dom ståendes i mitt nya badrum.

Egentligen är jag ingen blå person men dom tilltalade mig ändå där dom stod tillsammans kantstötta och skitiga.
Dom är fortfarande kantstötta men numera rena och såååå charmiga.
Om dom inte hamnar i badrummet så får dom nog flytta ut i växthuset!
Är det någon mer än jag som ibland köper saker och sen vet man inte riktigt var man ska ha dom???

Ha en fin torsdag.
Kram

Inga kommentarer :