fredag 13 maj 2011

Jysk vs IKEA....

Bild från Jysk

Bild lånad från Ett hus i vitt

Så till frågan då!
Vilken möbel ska jag köpa?

Den från Ikea passar kanske lite bättre på grus eller gräs och den från Jysk bättre på altaner.....eller?
Bägge är underbara.
Men jag har verkligen jättesvårt att bestämma mig så det hade varit jättegulliga om just Du ville lämna en kommentar om vad Du tycker!
Den ska stå på altanen på baksidan huset.

Kram från mig!

(Vill bara tillägga att mitt förra inlägg försvann så jag fick göra om det. Någon hade kommenterat men jag hann aldrig se vem eller vad det stod.....tyvärr...)

3 kommentarer :

Rose Garden Malevik sa...

JYSK :)
Lycka till med ditt köp...
å missa inte

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

VÄLKOMMEN :)
Håkan

Vita huset 28 sa...

Hej tycker Jyskmöblerna då de ska stå på en altan. De andra är supersnygga de också men jag tycker de passar bättre i trädgården, på gruset eller under ett träd eller utmed en husvägg.
Hoppas du får bra råd iaf :)

Kram Camilla

Hammarsbacken sa...

De är fina båda två. Men jag tror nog att de från Jysk är bekvämare att sitta i om man ska använda dem mycket. Kram Sonja.