fredag 20 maj 2011

TGIF!




Thank God It´s Friday!
Ja, visst är det härligt!
:)))

Igår var jag på avtackningsmiddag med jobbet. Det är en som ska gå i pension så vi ägnade kvällen åt god mat, lekar och massa skratt!
Alltid kul att umgås lite utanför arbetsplatsen också!

Idag visar jag lite bilder från vårt allrum/vardagsrum.
Ni har sett det förr men jag har gjort om lite.
Vet inte om jag är riktigt nöjd men ångrar jag mig är det ju bara att ändra igen! :)

Vitrinskåpet var lillans klädskåp innan men nu har det hamnat här med lite fina saker i, gammalt och nytt.
Vet inte om mitt vitrinskåp passar så bra in i allt shabby men än så länge så får det stå där...

Den här helgen ska jag måla en del hade jag tänkt.
I uterummet. Vi får se om det blir bra.
Bilder kommer nog med tiden...

Vad ska Ni göra i helgen då?

Kramiz

3 kommentarer :

Liza sa...

Jag skulle gärna ha en vit syren jag oxå!
Så fint i ditt vardagsrum!
Vi ska köra iväg med skräp o imån blir det konfirmation!

Ha en fin fredag!

Kram Liza

Vita huset 28 sa...

Hej va fint du har i vardagsrummet, verkligen ljust och fräscht!

Jag ska stå på bakluckeloppis i morgon o sen är de 40års fest. Söndag blir nog lugn :)

Kram Camilla

freddesvitahem sa...

Snyggt snyggt med vitt och glas och fattigmansilver.
Stilrent inrett.
vi ska försöka loppa till helgen, en del bakluckeloppis i helgen ute på byarna..
Bakluckeloppisar har inte så mycket möbler vet jag, men ett o annat fynd kanske man får med sig hem.
Må gott o ha en fin fredag.
KRAM