måndag 24 januari 2011

Lillans nya rum.....

Jag har nog inte visat lillans förra rum förut mer än kanske någon liten bild. Gillade liksom aldrig det rummet riktigt fast vi gjorde iordning det så fint innan hon föddes - kanske var det för att jag ångrade mig ang. val av tapet!

Nu har lillan bytt rum och detta blev sååååå mycket bättre! Här kommer lite foton från hennes nya rum.
Försök att ignorera att listerna på golvet inte kommit upp än - vi la in nytt golv i helgen.
Först kommer ett före och efter kort!




 Ignorera det tråkiga skötbordet!
Den fina runda mattan på golvet fick jag ta bort för den kissade lilla valpen på! Då blev matte inte glad. :(


Alla möbler kommer från IKEA.
De rosa glittriga Conversen i fönstret är från USA.


 Mattan är från Ellos.


Vimplarna har jag köpt från en blogg - minns tyvärr inte vilken.
Rosa Converse från Ellos.


Tavlan "Blinka lilla....." har jag fixat ihop själv... med köpta väggord. 
Tallrikshyllan är från en loppis fylld med underbara gamla böcker av Elsa Beskow fyndade på Tradera.


Maileg kanin i en tygpåse av linne från HM.



Hoppas ni får en helt underbar dag alla! :)

Kramiz

1 kommentar :

Liza sa...

Vilket fint rum!!

Ha en fin dag!

Kram Liza