fredag 14 januari 2011

Baka baka liten kaka............

Idag skulle jag åka till sjukhuset 6 mil bort och lämna tillbaka babyskyddet (bilstolen) vi hyrde när lillan föddes. Sagt och gjort, jag och lillan for hela vägen dit och jag hade sett till att få med det viktiga pappret som man skulle ha med. Men när jag väl lämnade in babyskyddet visade det sig att jag glömt själva den där insatsen som man sätter bilstolen i!!! Såååå dumt! Hur kunde jag glömma den?? 12 mil i "onödan"....
Så nu måste jag åka dit på måndag igen! Kul?! Nä, inte direkt.... Men, men bara att bita ihop.......gör om - gör rätt!

Men när jag kom hem blev jag glad igen för då hade den fina vinsten från Myra som jag vann innan jul hos Lotta med bloggen Mitt liv på landet kommit. En kökshandduk med texten Baka baka liten kaka på. Jättefin! Kunde inte ta kort för det var för mörkt nu på kvällen men bild kommer! :)

Imorgon blir det muffinsbak! :) Jag är väldigt förtjust i min receptbok jag köpt. Väldigt goda recept! Får se vilka muffins det blir imorgon! :)))


Vad ska ni göra i helgen?

Kramiz

1 kommentar :

Madame Vit sa...

Det enda jag saknar och är sugen på ständigt är inte godis utan fikabröd!!! Smetiga bullar och muffins =))
Vad roligt att muggarna var bra =) Då blir jag glad =)
Ha en fin dag!!
Kram Fia