lördag 27 april 2013

Olivträd & Citrusträd

 
 
Hej hej.
 
Saknat mig? ;)
 
 
Nu har jag äntligen hittat mina efterlängtade träd.
Och till bra pris också. :)
 
Mitt förra olivträd tog jag tyvärr död på.
Vi ska inte gå in på vad jag gjorde men borta är det.
 Men nu bor det ett jättefint träd här igen! :)

Plus att jag även investerade i ett
enormt fint litet citrusträd.
 
 

 

 
 
En liten citron finns det på också.
Spännande att se om den kommer mogna.
De vita blommorna luktar gudomligt.
 

 
Och så var det helg igen.
Tiden rusar iväg.
Ikväll blir det grillning med goda grannar.
Vad hittar Ni på?
 

 
 


2 kommentarer :

Tinas bo sa...

Hej vännen!
Önskar dig lycka till med nya olivträdet!! :0)
Vad kul med en citron i trädet, hoppas det mognar ordentligt.. :)

jag ska inte göra ett skvatt!
Har jobbat idag oxå, så nu ska jag bara ha soffhäng.. .)

Ha en mysig helg
Kraam Tina

Vita huset 28 sa...

Hej va fint olivträd, hoppas de håller sig.
Har också fyndat ett o visat, Netto hittade jag mitt på som är väldans högt typ 1m!

Ha en skön lördag
Kram Camilla