fredag 5 april 2013

Min Redahylla

 
 
Hej.
 
Jag har visat min Reda kryddhylla jag fyndade förra
året på en loppis massa gånger, jag vet.
Men den är en favorit speciellt
eftersom den var/är i ett
så himla fint skick.
 
Och de flesta skäppor står det Reda i men inte alla.
Fast det gör ingenting...
 
 


 
 
 
I Redahyllan förvarar jag massor av olika saker.
Allt från strösocker och ströbröd till
gamla kakformar och stjärnanis.
Innehållet varierar såklart.
 
I julas var ju Redahyllan fylld
med rödvita sötsaker! ;)
 
 
 
 
Här har vi VAB:at hela veckan - lillan blev
sjuk under påsken - halsont.
Men nu är hon bättre.

 
 
 
 

6 kommentarer :

Johanna sa...

Förstår att du älskar din fina kryddhylla, jag älskar själv min egna som är en Boet:) Den fick jag för två år sedan då jag fyllde 30 och den är en kär ägodel:)

Ha en finfin fredag!!

Kram Johanna

Anonym sa...

Ha ha, jag visar min O-REDA idag....Du har det betydligt prydligare.
Ha en skön fredag
Kram
AC

Anneli sa...

Underbara de där redaställen!
Så svåra att hitta bara...........de som finns är så dyra.

Önskar dig en fin helg,
Kram Anneli

Sommerhuset i bakken sa...

For en herlig hylle! Så sjarmerende og dekorativ! Skjønner godt at du vil vise fram den ;-)

Ønsker deg en super helg!

Frederica sa...

Men den är ju så fin, värd att visas ofta ;)
Stjärnanis är jättefint att ha synlig sådär. En inredningsdetalj bara den..

Hoppas ni slipper sjukdomarna nu!
Ha en härlig fredagskväll :)
Kramar

Malin på pastill.nu sa...

Så himla fin, en sån vill jag också ha!