söndag 28 april 2013

Fjäderkudde

 
 
Hej.
 
Klickade hem denna fina (men lilla) fjäderkudde från HM.
Läste inte storleken så när den kom på
posten blev det en smärre chock!
Den är verkligen pytteliten!
 

 
 
Det syns inte riktigt på bild hur liten den är.
Men eftersom den är så fin så det gör inte så mycket. :)
 
 
 
 
Nä, nu ska jag ta tag i tvätt och
annat som måste göras.
Till veckan blir det en väldigt kort arbetsvecka för mig
eftersom jag tagit semester torsdag och fredag.
Ska bli sååå gott!
:)
 
 
 
 


2 kommentarer :

Tinas bo sa...

Det där med att inte läsa storleken har jag oxå varit med om... Smärre chock här med.. :)
Men kudden är verkligen supersnygg!! :)

För första gången på länge längtar jag efter att kunna tvätta igen...
Utan tvättmaskin är man verkligen lite handikappad... :)

har oxå ledigt tors och fre, och det ska verkligen bli sååå skönt... :)

Ha nu en mysig söndag, vännen
Kraaam Tina

"Hemmet är min vrå" sa...

Vad söt kudden är. Fin med en fjäder. Ha en fin söndagskväll. Kram Mimmi